KUNG FU TOA

پیکار ما برای دفاع از مظلومیت است.

سلام

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1396برچسب:،, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

   
   
نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

   
   
نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 دی 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

كونگ فوتوا اردبيل

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استادلطفی اردبیل

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سلام عزيزانم...نظرونظرسنجي يادتون نره... 

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:نويسنده محمدقادري, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

معنا و فلسفه کلمه توا

:

از زبان خود پرفوسور میرزایی:

(Time of operation animal)

زمان سير حركت حيوانات.

t

از time o از operation a از animal =======>TOA

اين است طريقت دانايان به تن و روان ، انسان شاهكار جهان داراى قدرتى نامحدود و سلسله اى ا زشعور و انديشه

است بايد وى را در حريم معنويت جستجو كرد به اين آماج و توان ، و تو اى انسان كه بر ما نشسته اى و تفكر آغاز

نمودى اين راه را هى بى پايان و انديشه ُ جهان و انسان، انسانى بى زمان با فرهنگ زمان د ر بى زمان است.

و تو اى انسان كه بر ما نشسته و تفكر آغاز نمودى اين راهى بى پايان و انديشه جان و انسان ، انسان بى زمان با

فرهنگ زمان در بى زمان است.

از زبان دیگران:(البته میشه گفت ادامه معنای فارسی)

توا (تو بیا )

توا(دعوت به طریقت دانایی)

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: سه شنبه 25 دی 1391برچسب:نویسندخ وطراح محمدقادری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زندگی نامه پروفسور ابراهیم میرزایی

 

درسال ۱۳۳۷دبیرستان نظام را در سن ۱۸سالگی ودر سال ۱۳۴۴دانشکده افسری را درنیروهای مخصوص کماندویی به اتمام می رساند. از سال ۱۳۴۴تا۱۳۴۹به منظورآموزش نیروهای مخصوص وادامه تحصیلات سفرهایی به کشورهای آمریکا - انگلیس - فرانسه - ژاپن - کره - لبنان - تایوان (چین تایپه) و... میکند ودرادامه این ۵ سال حدود ۹دوره خارجی می بیند که آخرین آنها در تایوان مرکز کانگ فو کاراتو (لیونگ فو) می باشد. ایشان دراین دوره ها آموزشهای رزمی لازم را در خصوص کانگ فوکاراتو ِ- تکواندو - کاراته - نبرد تن به تن و برخی دیگر از روشهای رزمی که در آن زمان فقط برای نیروهای مخصوص نظامی مجازبود پشت سر می گذارد. درسال۱۳۴۷دکترای افتخاری کاراته را از ژاپن و درسال ۱۳۴۸ پس از طی کردن دوره دافوس درکشور کره دان ۵ افتخاری تکواندو را دریافت میکند. هرساله از میان افسران زبده رنجر - دلتافورس - کلاه سبزها - کلاه قرمزها و... از ایران - انگلیس - آمریکا تعداد محدودی به ستادی به نام کمربند سیاهان کانگ فوکاراتو که مقر آن درتایوان و در معبدی که متعلق به لیونگ فو بود اعزام می شدند. و در این معبد تحت عنوان کانگ فو کاراتو آموزشهای سخت را می دیدند. درسال ۱۳۴۹ برای فراگیری آموزش های دوره مذکور به تایوان اعزام شد و شال مشکی


خط قرمز (دکترا) را از این مرکز دریافت کرد. پس از اینکه ایشان از تایوان به ایران بازگشت تز خود را ارائه داد. یارومه تا سال ۱۳۵۱ که به تنظیم کتاب کاراته ذن کاراته پرداخته است، (این کتاب اولین انتشار درزمینه ورزشهای رزمی و کاراته درایران می باشد و درسال ۱۳۵۲ به چاپ رسید. ایشان درهمین کتاب از کن فو و بعضا (از کن فوکاراتو نام می برد) کاراته سبک گوجوریو را در یگان رزم تن به تن نیروی زمینی ارتش تدریس می نمود. ایشان در آن زمان به خاطر وجود برخی مشکلات وحضور بعضی افراد نمی توانست به صورت علنی تز خود را اعلام و کانگ فو را آموزش دهد لذا درهمین کلاسها به نام کاراته به تعدادی خاص کانگ فو آموزش می داد.در آن زمان کاراته به صورت انحصاری در دست سازمان ویژه ای که مجوز آموزش آن را داشت اداره می شد و ریاست آن را ارتشبد مین باشیان عهده دار بود. گفته میشود شروع فعالیت کاراته درایران سال ۱۳۴۳ وبنیانگذار آن دکتر فرهاد وارسته می باشد.که تاسال ۱۳۵۰ کمتر به صورت عمومی آموزش داده می شد ولی در دانشکده افسری تعدادی محدود را با سفارش و روابط غیر ارادی تحت نظر یارومه در باشگاه کاراته ثبت نام نمودند و راه اندازی آن به صورت عمومی کم کم شروع شد به طوری که ازسال ۱۳۵۳ برخی از افسران نظامی در استانهای مختلف کشور نسبت به آموزش این فنون در سطح کشور اقدام نمودند.شروع فعالیت کانگ فو توآ ابتدا در تیپ نوحد در اواخر سال ۱۳۵۱ با نام های کن فو کاراتو دوره های رنجر - جنگ تن به تن و زنده ماندن در شرایط سخت می باشد و چون ایشان فرماندهی این یگان رابه عهده داشت سعی می کرد در بدترین شرایط نیروهای مخصوص را آموزش بدهد.ایشان آموزش دوره مخصوص خودش را زیرنظر مربیان انگلیسی ودوره موانع سقوط آزاد را زیر نظر مربیان آمریکایی میگذراند و بعدا(به عنوان اصلی ترین فرد این دوره ها) فرماندهی این یگان را می پذیرد.ایشان در سال ۱۳۵۳ مدال افتخاری طلا را برای خدمات به ورزش از اتحادیه اروپایی مبارزه و زور آزمایی دریافت می کند.یارومه تا این زمان دارای دکترای تن وروان - فوق لیسانس فلسفه -لیسانس علوم - و لیسانس روانشناسی می باشد.ایشان در همان سال ۱۳۵۳ پس از ارائه تز خود به کمیته المپیک لبنان در بیروت گواهینامه وتاییدیه سبک خود را که درآن کمیته به ثبت میرساند دریافت می کند و برای اخذ دانشنامه پروفسورا از مرکز لیونگ فو در تایوان تز علمی و تکمیلی خود را به آنجا می فرستد که این تزبه همراه شالبند قرمز او در این مرکز مورد تاییدقرار می گیرد.ایشان درسال ۱۳۵۶ با ارائه تزعلمی خود در دانشکده مریلند آمریکا دو مدرک بین المللی دکترا در زمینه فلسفه و فیزیک و یک پروفسورا با عنوان فیزیولوژی انرژی انسان در ابعاد روان دریافت می کند. ایشان میگوید من خیلی نادان در کانگ فو وارد شدم یک فرد چینی مرا به این هنر علاقمند نمود.او فقط نیروی فوق العاده آن را به من فهماند و سپس درپی آن سخت به تلاش افتادم و ازایران خارج شدم و درکشورهای مختلف با مکاتب این هنر آشنا شدم و پس از ارائه تز و پایه گذاری آن در ایران ابتدا با ۵ نفر
شروع به کار کردم و در حال حاضر(۱۳۵۴)تعداد۱۱۷۳۰نفر در مراکز کانگ فو توآ به تمرین مشغول می باشند.ازسال۱۳۵۶ تا سال ۱۳۵۷ وقفه ای درکانگ فو توآ ایجاد شد و بعد از انقلاب مجددا فعالیتش راشروع نمود وبه طور گسترده در مقر اصلی اش درخیابان حجاب فعلی ازساعت ۵ صبح تا ساعت ۱۱ شب تمریناتش برقرار بود.دراین مرکز جمعیتی نزدیک به ده هزار نفر فعالیت داشتند و بدین ترتیب این سبک شاخ و برگ پیدا کرد و در اقصی نقاط کشور گسترش یافت و در سال ۱۳۵۹ شالبند سبزهای کانگ فو توآ به بیش ازسیصد نفر وجمعیت کانگ فوکاران در سراسر کشور حدود یک میلیون نفرتخمین زده شد.

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

 

 

اصطلاحات فني

كامي سما- راتو-حالت چينو- سن سه سرو(سن سرو)- آنفازما(دوب ماتو)- ماتو- دوما-آف ما- دوما ماتو

-

دوب چين ما(دفاع چينو)-اورا تو-اوداتو- چي كاره - وايس كينه - واي زا- دوب خردخطا- دفاع هوتو

-

كي تو- يته ماتو(آثار=پشت دست)- يته راتو- سرماتو(پاگربه ايي)- بحث تو(پاقلابي)-اوران تو- راتوغيركلاسيك

آنفازما- دوب چين ما-هايدا- خردخطا- روماج تو- گران تو(سورش)- دوب دوما - ضربه هوتو- كيان زا- تن تو-اوداتو- يته ماتو

-

يته راتو- يته كيتو- هورايماكيتو- هورايماراتو- دوب ماتو- گاردجيم ماراتو- حالت چينوجمع- دفاع واي ما

زمين ما- چينودوب واي ما- هني كيتو- دوب كيان زا- كيان زا- دياش- دوب كارما ماتو- آنخازما

-

كارماماتو- نيماكيتو- اوساياكيتو- هورايماكيتوبرشي-اوسايايادكيتو- يادكيتو- دوب اوران تو

دوب نپتون تو-اوساياكيتوبرشي- توران ما اورايماكيتو-اوساياهني كيتو- كيتوچكشي- سيماكيتوبرشي- سيماكيتوچكشي

-

سيماكيتو-اورايادكيتو-اورايادكيتوچكشي- مرجان زا- كيتوقيچي نفوزي- دياش كيتو- نورمابتو-افت جلو-افت پشت

 

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

راه ما ناپیدا نیست . بیش از دو گام هم نیست ، گامی به سوی خود و گامی در پیشگاه انسانیت . وجه تمایز توآ با سایر هنرهای رزمی حرکات پر توان جسمانی همراه با شوک های تکنیکی است که چون مشعلی وجود را شعله ور و پس از فروکش احساسی پاک به آدمی می دهد . بسان یک رقص قدرت می نماید که بر پایه فرهنگ و آداب ن‍ژاد آریایی از خاور تا باختر و از شمال تا جنوب ایران و فراسوی مرزهای ایران کنونی ریشه کرده است . ,,,,محمدقادري,,,,,

 

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استادراهدان كاظم لطفي.آدرس باشگاه,اردبيل بعدازپل علي آباد,نرسيده به پست,باشگاه فرهنگي ورزشي كوشا.

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

11111111

 

 

 

سوگند نامه همراهان کونگ فوتوآ

از روی مروت ودادگری به روان راستی سوگند یاد می کنیم

:

بفرمان نهاد

ازروی پاکی وپاکدلی ، از روی مروت ورادمردی ، از روی وفا ومردمی وسرانجام بفرمان خون وسرشت انسانی وناموس های ازلی که درچشم انداز تاریخ ماهمه جا پیشتاز وجان پناه انسانیت بوده وهست ، منشا اثر نیک وپدید آرنده تواناترین نیک برتر که بازتاب کننده هستی هاست سرافرازگردم . من با ژرف اندیشی ودوربینی جویان این هنرم. هنری بزرگ بادانشی سامانگر، باشناخت نیک های درونی خویش یعنی هنر خویش شناسی ، هنرخود یاری وهنر انسان سازی ، هنرساختن ساختمان بدنی وآفریدن هماهنگ های راستین از دروازه اندیشه که پیوسته به جهان معنی وهستی ناشناخته می ریزد. من به دریافتن گیتک به کلید ارزنده خود شناسی دست می یابم، ازسپهرستان های ایمان، آزمایش ، دانش ، خرد ، هنر ومهرمی گذرم تا به دروازه های خود یعنی وراء اندیشه ها درآیم. درسکوتم ...

به فرمان ازلی

ازدروغ ، ناسپاسی ونیرنگ بیزارم . خواب آلودگی راگناه می شناسم . بدون تلاش ونبرد جاودانه حق هیچگونه درخواستی ازخدا ندارم. می جویم تازندگانی یابم. بیدارم ،هوشیارم، خسته نمی شوم ، می کوشم تاهمچون فرهنگ درخشان و دیرینه خود روان مردم گیتی را به نیروی راستی ومنش پاک توانا سازم تا آشتی پدید آورم. دروغ را زشت ترین گناه می دانم . هیچ نشانه ای به خود کم بینی وکهتری نمی بینم . خود فریبی را آفریدگار دروغ ودروغ را آئینه سرتاپانمای ناپاکی می دانم. دلهره ندارم . هرنکته که ازدیدگاه وآماج اندیشه هاست به دل می سپارم وباسروش نهان خودکنکاش می کنم. خود پسندی راکنارمی نهم،کلیدسرافرازی خویش رادرژرف انسانیت می جویم . دوگانه نیستم، آشنا به فلسفه ي کار وکوششم . راست می گویم ولو بیم جان باشد. دروغ نمی گویم ولو امید نان باشد. می کوشم تاهرگونه بدی وزشتی را ازخود دور سازم . به راز هستی بخش آگاهم . به اورنگ اپرای فرهنگ یعنی من ، خاک، خون ، خط، تاریخ ، کیش، مذهب ، فلسفه ، هنر، شعرویگانه بینی را راز سرافرازی می دانم . مهررا نخستین پدیده دروازه هستی وهمزاد هم آهنگی می دانم واز پرتگاه تعصب های بی پایه گریزانم . با آرمان انسانیت ، سربلند وپرشکوه زندگی می کنم وغرور آمیز زندگی را بدرود می گویم . به هر واژه ای که از زبان جاری گشت ارج می نهم . جان وروانم راازبندهای جانوری رسته وسر در کمند اندیشه می نهم

از بلای خانمان سوز پدیده های رشک مانند: خود خواهی ، چشم وهم چشمی ، ناتوانی ، نابخردی ، دشمنی واز هرگونه کاستی در فروز های نیک دوری می جویم . در میدان ربایش خواسته ها در تلاش وکوششم . پوشاک ساده می پوشم ، تندرستی رادر جان وروان می جویم به چاپلوسی وپستی روی نمی آورم. آزادی وآزادگی را به جان می خرم. غم نامه های شوم وتبعیض ازهرگونه را باآرمان های بی مایه به سوی عدم می فرستم. سرآنکس را که خاکمال گدایی شدلگدکوب می کنم . در پیکار زندگی روئین تنم. گناهکاران گذشته رانفرین می کنم . ناهماهنگی گفتار بااندیشه راریشه مردم فریبی وآبشخور ناپاکی می دانم . پایداری و وفاداری در دوستی رافروزه های بایسته می دانم . من براستی و درستی در خود فرو رفتم ،به جهان معنی ومفهوم این چند فرازمان در آرنگ پرشکوه وسازنده وخرمن دانش وبینش با آهنگی منش با آفرینش ازتابش اندیشه ی توانای انسانیت کامروا شدم

سپاس ترا ای پیر سخن ، آهنگ جاوید پیروزی را سرود کن

در اندیشه ام ... توآ

))
فروشگاه اینترنتی دنیای رزمی (سفارش دهید درب منزل تحویل گرفته وسپس با اطمینان خاطر پرداخت کنید) فیلمهای استاد میرزایی،کتاب استاد میرزایی رنگی و سیاه وسفید وبسیاری از فیلمهای ناب آموزشی سانچیکو ،شمشیر سامورایی ، چوب، دفاع شخصی کاربردی، زنجیر، فیلم استاد حشمت شکری تکنیکهای کونگ فو توآ و ... ))در صفحه تماس با ما سایت
...
.
.
مویه وزاری را ننگ می دارم ، تملق نمی گویم ، فریاد ننگ آمیز فریب خوردگان را نمی شنوم . حق ناشناسان وپیمان شکنان را پاده افره سخت می دهم .
ره یافته سفری به درون خود می کنم . ،

 

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

نویسنده: کاظم ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , kungfutoa802.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com